Ja, så har jeg igen kastet mig ud på dybt vand og købt en højttaler, der havde brug for hjælp.
Umiddelbart troede jeg kun der ville være tale om selve kabinettet, men en noget grundigere gennemgang afslørede, at den ene woofer var defekt.
Efter at have skreget ned i en pude i et minuts tid, lagde jeg en annonce ind under "Købes" her på sitet og jeg håber inderligt, at jeg kan være heldig at finde en erstatnings-woofer måske endda med de samme gule pletter ved støvhætten.
Det hele er en liiiiille smule irriterende (læs: MEGET!) da jeg allerede har fået en snedker til at fremstille et sæt super fine autentiske fødder/ben udformet på baggrund af de gamle Scandyna/Dynaco reklamer og endda overtalt ham til også at slibe de ret misligeholdte kabinetter ned i løbet af sommeren.
Men fakta er, at jeg nu står med en defekt woofer og et halvvejs kuldsejlet projekt. Man bliver sgu lidt træt ind imellem!
Jeg har en lille-bitte flig af optimisme, da noget rasler i wooferen og multimeteret ikke viser nogen modstand. I den bedste af verdener, er noget "bare" gået løs og det kan måske fikses? Den er ihvertfald ikke låst eller har nogen markant støj/modstand ved bevægelse.
Har nogen prøvet at åbne eller reparere på sådan en enhed? Nogle tips til gør eller gør ikke?
Jesper...