Sorenki skrev:Er R-l-b's højtalere ikke med 15" Tannoy?
Det kunne være sjovt at have sådan et sæt stående. Selvom jeg ikke ville flytte med dem. Det er sådan noget man bygger i sin stue og lader forøge prisen på huset, skal det sælges
Mine er det største af duelundhornene med 12" 3149 DC enheder - frontbaflen er gjort yderligere 6 CM tykkere således at det blev plads til enheden
Jeg havde overvejet at få lavet et der var ganget op i størrelsen - evt til mine 15" tannoy golds - men det ville blive ret stort og midten af enheden ville blive placeret i 140 cm højde og det vil gøre det lidt svært at få til at passe med en lytte position
Jeg har dog aldrig savnet bas i mine horn selvom 12 enheden på papiret skulle have haft et større horn - sammenlignet med Coral Flat 10 mk II lød bassen ens og de to enheder går vist også nogenlunde lige langt ned i hz
Jeg har overvejet at bygge en CNC fræse-robot og lave hele horne inkl de dele der var i beton af enten x-finer eller mdf - det beton der er i mine er ikke mega stabilt og en gang i mellem rasler der et lille stykke
ud af hornet
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 EAR 549 Tannoy DC 12" i duelundhorn Lockwood Major m. 15" Tannoy Monitor Gold Rogers L3s/5a Lenco L70 Denon 102 Leak Varislope III Leak TL 25 Plus - Revox - Sony PS-X50