Hvad er forskellen mellem IMF Tls 80 og Tls 80 II og er der stor lyttemæsig forskel
Per. H
D.Duck skrev:Jeg har lige købt et sæt tls 80 i en udgave jeg ikke har set før
Kabinettet er større 5 cm både højde og bredde, enhederne er placeret aderledes.
Sælgeren fortalte at det var en af de sidste udgaver og at det var en mk VI. Jeg har forsøgt at søge på en mk VI, men ikke fundet noget. Er der en der en der kender denne udgave
D.Duck skrev:Jeg har lige købt et sæt tls 80 i en udgave jeg ikke har set før
Kabinettet er større 5 cm både højde og bredde, enhederne er placeret aderledes.
Sælgeren fortalte at det var en af de sidste udgaver og at det var en mk VI. Jeg har forsøgt at søge på en mk VI, men ikke fundet noget. Er der en der en der kender denne udgave
2-mas skrev:D.Duck skrev:Jeg har lige købt et sæt tls 80 i en udgave jeg ikke har set før
Dem har jeg aldrig set eller hørt om. Sidder der ikke typebetegnelse+serienr. bagpå ?
D.Duck skrev:Tak for alle indlæg.
Efter at have studeret indlæg på nettet ser det ud til at kabinet og enheder er mage til RSPM mk.VII men med et slmplere delefilter Giver det mening ? (Der har været metal liste på)
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 15 gæster