I kasserne med højtaler elementer som jeg fik med fra Karise boet, lå denne sære , helt "ny" Lorenz i original æske.
Hvad er det og eventuelt sted som det har været brugt.
X-ray skrev:Googler du Lorenz LPF65 - så er du godt igang. Åbenbert en tweeter.
Nææ - det husker jeg ikke... men var det ikke Elway..pqrannes skrev:X-ray skrev:Googler du Lorenz LPF65 - så er du godt igang. Åbenbert en tweeter.
Jep, jep, de hedder retteligen LPH65 og har bl.a. været eftermonteret i nogle BBC studiemonitor og er også at finde i mine trevejs Lorenz møbelbenshøjttalere i stuen.
Fine sager, men vist ikke af stor værdi.
PQR
PS: måske X-Ray kan huske at han overdrog et par (eller et par par) til mig for et par år siden.
pqrannes skrev:X-ray skrev:Googler du Lorenz LPF65 - så er du godt igang. Åbenbert en tweeter.
Jep, jep, de hedder retteligen LPH65 og har bl.a. været eftermonteret i nogle BBC studiemonitor og er også at finde i mine trevejs Lorenz møbelbenshøjttalere i stuen.
Fine sager, men vist ikke af stor værdi.
PQR
PS: måske X-Ray kan huske at han overdrog et par (eller et par par) til mig for et par år siden.
..... Åhh - Ja, det var den anden vej rundt... nu dimrer det så småtpqrannes skrev:PS: måske X-Ray kan huske at han overdrog et par (eller et par par) til mig for et par år siden.
X-ray skrev:..... Åhh - Ja, det var den anden vej rundt... nu dimrer det så småtpqrannes skrev:PS: måske X-Ray kan huske at han overdrog et par (eller et par par) til mig for et par år siden.
Som jeg husker det - var det både store og små..!
B&O Vintage skrev: Kan du bruge en til, så sender jeg den imod porto!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster